Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Selasa, 13 Disember 2011

Ortho :)

Hai, pagi tadi aku dkejut oleh mum aku, awat kene bangun pagi-2 nih kan, dan lama kelamaan, baru aku ingat hari niy aku ada appointment dgn dentist ! haha takut giler masa tue.. rasa nak terjun bangunan tinggi tuh, swear, aku paling takut bila nak jumpa dentist niy.. *35 minit kemudian*
huhh sampai jugak Klinik Orthodontics niy.. bagus. times masuk tu sejuk jer tangan aku, haha. kalau dokter byk songgeh, hayyun je tangan aku nih, parkataan tu jer lah yg ada dlm fikiran aku sampai lah turn aku.. bila dah masuk room dia. ehehe dokter yg baikk sgt... bertanya perkataan yg biasa dah aku dengar.. lepas dia check and bla bla, nurse soarng niy pun dtg and terus buat acuan braces utk ape ntah.. nurse tu pun baikk :D.. time dia buat acuan tu, aku rasa mulut aku dipenuhi chewing gum yg banyak sangat.. ahaha... lepas finishing acuan, next pulak aku kene xray, bila xray niy next tarikh yg di sediakan lah, huhh.. dan aku dkejutkan lagi, bila dokter tu cakap aku kene cabut 4 batang gigi, Gila, Gila, Gila ! asal kene cabut, ishhh aku takut pulak nak cabut mencabut gigi niy, arghh lantak lahh ! haha 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers