Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Isnin, 30 Januari 2012

Hysteria !

Hai Semua ! welcome back for yuyuni story again, well, hari niy budak-2 sesi petang kena balik awal hari niy.. emmm rupa nye kt sekolah aku kene histeria ! eeee, takut budak-2 perempuan ! Histeria come back to my school !! i don't know lah kenape.. patutlah hari niy byk budak-2 asrama tk dtg, sbb mlm tuh diorng dh kene ! err scary ohh.. dan hari niy pula pelajar biasa pun kene.. 11 org kene histeria hari ni.. -kawan aku ckp laa.. so bila dh kene balik awal secara mngejut, so public phone pun penuh ! berbaris punya panjang ! aku pergi sana, ramai org, pergi sini pun ramai org.. luar sekolah pun ramai.. haishh, aku hari niy dh la tak beberape sihat ! jadi we nekad nk pinjam hp sape-2 yg ade, nasib baik ade kakak indon niy kasi pinjam.. indon pun indon lahh.. dah emengncy , nk buat mcm mane ! niy semua helping dari Syaza dan Effatul ! thank's friend sbb tlg aku ! aku tk tahu nk bls mcm mane lagi... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers