Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Ahad, 18 September 2011

Outing :)

hey guys , yuyuni kembali di blog :) so topic yuyuni nak cerita about outing ! well hari ni yuyuni penat sgt ohh !! yelah berjalan-jalan dgn members pergi SHAH ALAM !! yeh mmg best but takde lah best mane kan :D So yuyuni jenis yg pendiam, stay kt rumah , so tergerak pulak hati nak join diorang hangout sana !! So yuyuni mula-mula pergi rase janggal doe , yela yuyuni mane rapat ngn diorang ! just quite and smile , so nasib baek kawan karib yuyu ade pulak kt situ , so hanye dia yuyuni cakap !!




Bla bla bla bla , tengah cakap-2 , tiba-2 bas dtg ! ehh What , kite pergi naik bas !! wow greats .. first time weyh naik bas , tumbang terbalik aku kt bas tuh , dah lah berdiri, org just tengok and gelak , oittts nak gelak kan aku cover-2 sikit ! tak malu ker nak sindih aku jer !! belasah kau perempuan , baru kau tahu !! So , lupakan pasal perempuan tuh ok , so lama-2 naik bas , kene turun pulak , haishh , turun nak kemana lak ni --' !! ahh budus nyer kau niy yuyuni , tukar bas laen lak , OMG , tukar bas pulak ? kene bayar lagi singgit !! Yeay greats , bankrup aku T_T... 




tapi aku suka lah ! dapat tempat duduk !! senyum jer aku !! mcm org giler.. dlm berape minit entah , sampai jugak ker SHAH ALAM , wahh , akhirnya :D oraits , so lepas pusing-2 satu tasik , we all pergi lah mandi kat WET WORLD !! dari start mandi situ aku ngn diorang dah mcm berkawan and kenal satu sama laen ... baru aku kenal , rupenyer dia baik jer , funny !! so , kite jadi kawan , best weyhh , HAHA , macam batak jer --' ..
lepas mandi manda , we all cadang nak pergi KLANG PARADE... wah terbaik !!
siap makan big apple lagi... sedap-2 but tak take pic cause CAmera SOny yuyuni rosak , ouhh sedeyh nyer :'(.. so tak dapat nak take pic.. rugi-2 !!





HAHA , times balik ialah yg paling funny to me and all guys yg follow outing !! why ? cause kiterang tersalah naek bas pulak !! ouhh SHIT SHIT SHIT ! macam mane lah boleh salah naek bas , Rupe nyer kiterang maen sumbat jer bas , sebab tak tengok papan tanda tulis kt depan , ... first org yg driver bus tuh masuk tempat laen , Huh , kiterang sume dah cuak !! takut sesat doe ... lepas tuh mmber aku kate "pakcik berhenti kt bt 8 yehh " , ehh adek dah salah bas niy , niy bas nak ke Klang Utama !! OMG ! salah bas !! kalam kabut kiterang turun bas tuh , tapi duit , habis macam tuh jer T_T !! sumpah aku cakap , aku rela naek teksi dari bas .. Ahh kiterang terpaksa jln kaki sebab nak ke simpang jln besar tuh , cause ade stesen bas kat situ , dah lah tengah panas , arrgh , aku tengok dah mcm indon baru balek pergi pasar jer ... 




Dah sampai stesen bas , masing-2 rambutnyer yg terbaik , peluh nyerr , HAHA ! lawak-2, tak lame tuh nasib baek bas dtg , kali niy kiterang penuh dgn pemerhatian , signboard putih tuh !! well , akhirnya sampai jugak rumah !! lega-2 :) Thank you ALLAH :) sebab selamat dtg dan sampai  !! huh , balik mandi and terus terjun ke tilam , wahh sedapnyerr baring-2 !! ok samapi sini jer yuyuni nak cerita outing hari niy , yuyuni nak sambng tidor niy .. bye =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers