Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Khamis, 13 Oktober 2011

Class & School

hey guys , ape khabar ? sihat ker tak , tak tahu lah kan. well tadi aku pergi sekolah mcm biasa, huh cuma time nak pergi sekolah ada perubahan sikit, what ? yelah aku selalu pergi sekolah naik van , today pulak my mother yg hantar pergi sekolah , that's why aku pelik sampai sekarang. before my mother hantar aku pergi sekolah, aku makan nasi briani kat tesco setia alam. Hoho nak makan Mcd but dah jemu lah cuma teringin nak merasa chicken muffins :'( ya ya ya , lebih kurang setengah jam lah i makan. dan tiba masa untuk pergi ke sekolah. hari niy ada Pj so pakai lah baju Pj ! bila sampai sekolah kan , rasa macam malas nak tunggu and menayang muka kt pondok yg dikelilingi budak2 form 4 sedang exam, so aku tunggu kt kantin with pyka, suhaini & najibah, " kawan karib ?" ohh no , diorang just kawan sekelas. kalau nak tunggu kawan karib tak sampai2 pun. --' lepas form 4 habis exam dan balik baru aku masuk kelas, haish susah lah nak kena kongsi kelas nih if i gots kelas sendiri khas untuk kelas aku kan senang ada locker wahh best nyer.  dan bila start studay kan , cikgu banyak yg tak masuk kelas , apa lagi lepak lah dgn alin,syaza & effatul. story2 dah rehat. selepas 30 minit kemudian * so lonceng pun dah bunyi , so masa untuk Pj. halahh Pj aku bukan main apa2 pun. so makan2 lah, jalan2 lah. cikgu mana sedar. huhu ! lepas tuh bila dah penat semua duduk kt padang, tiba Effatul nak duduk sebelah aku , that all time tu aku jahat, aku tarik kain dia , tadi dia sorang jer tak pakai baju Pj * tapi ann takde lah tarik sampai dia bogel, just gurau2 kan, dan dia terus merajuk dgn aku sampai skrg. aku tak tahu lah dia sek esok or tak.. errr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers