Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Sabtu, 15 Oktober 2011

Study and Study


ha , hari niy kan aku Study hard taww ! yela lagi berapa hari nak exam akhir tahun. huhu selasa niy dah start exam , aww takutnyer lah. aku dah tekad dah nak jadi budak yg pandai, then aku nak masuk kelas yg bagus pada tahun depan, so terpaksa lah study hard :) so hari niy aku ulangkaji subjek Maths , aku belajar dgn Syuhadah ! ehh dia pulak yg melebih ajar kan aku. aku taknak pun belajar subjek Maths nih.. lama-2 dia ajarkan aku makin lama makin paham arr jugak ! esok pun kene study dgn dia jugak, terimas Syuhadah. Ha smlm aku study BI sorang-2, langsung tak masuk, sebab aku belajar sambil tgok tv citer Mr Bean ! Haha.. bengong kan.lepas habis citer tuh , mula lah nak belajar balik, tiba-2 ada pulak citer Chapalrela ! ahhh terus tak belajar langsung, apa yg aku study tuh langsung tak masuk :P .. Ha nih masa aku kt sekolah pada hari Jumaat .. yaww cikgu byk tak masuk lah , so aku study lah kt sekolah, err kelas mcm zoo dah.. bising yg amat !! geram giler. lepas tuh kawan aku ckp nanti mesti kita dah lain kelas tahun depan, hmmm , mesti lah kene tukar kelas tahun depan , baru lah adil ( aku menyibok time diorang sembang ) then diorang buad muka sedih ! halahh. bila aku kenang apa diorang story tadi , mmg betul. hmm sedih taww. aku syg kelas aku skrg. budak-2 nyer chill. hmm tak tahu lah budak-2 kelas aku tahun depan :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers