Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Isnin, 17 Oktober 2011

School

Assalamualaikum


hey, hari ni seronok arr kat sekolah. hari niy petang tuh hujan ohh habis basah kasut aku. esok kene jemur arr. nasib baik aku tak basuh kasut huhu. Ha times nak dkt balik tuh kan Najibah bagi biskut bulat apa tah kt aku syaza alin & effatul. masing-2 makan, times tuh cikgu ada but cikgu mcm taknak mengajar, cikgu just dok jer kt depan dia buat kejer sendiri. apa lagi kelas dah mcm zoo, alahhh cikgu buat tak tahu jer. tempat kteorng belakang sekali, so cikgu mana nampak kteorng buad apa. lepas makan biskut bulat tuh, tiba-2 tertimbul satu idea yg bernas, eqma hari niy ada bwk coklat rose waner purple, so coklat tuh dia lapik kan dgn cawan kuih kecik tuh , so coklat dia dah habis , dia nak buang arr cawan kuih kecik tuh, so aku mintak ar kt dia, lepas tuh aku alin syaza & effatul ambik biskut yg kitorng tak habis mkn tuh then letak kt cup cake kecik tuh, then kiteorng pecah-2 kan guna pen.. dan tersusun kt atas meja aku.. bila org lalu sebelah aku , aku cakap arr " rasa lah kuih lorry-2 nih sedap" ( tak paham baca byk kali sampai paham ok ) semua org taknak, budak laki-2 kt sebelah aku semua lari sbb taknak rasa kuih lorry-2 tuh ( excuse me , nama dia bukan lorry-2 , lorry-2 tuh syaza yg bagi idea ) then bila dah bankcrup , aku campurkan semua biskut yg dah dipecah tuh dlm satu bekas , dan aku tuangkan liquid paper kt atas kuih lepas tuh letak pemadam yg dipotong halus kt atas nya dan kertas yg telah dibulat-2 kan menjadi comel , dan hasil nyer mmg cantik. kuih lorry-2 menjadi kuih yg paling sedap bila aku tengok.. then bila semua org dah taknak , so kiteorng buat kan tuh untuk budak-2 pagi... ha , hope diorng makan kuih tuh .. HAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers