Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Isnin, 17 Oktober 2011

Chill :)

Hai, hari niy hari Ahad , but aku post lambat so hari niy dah masuk hari isnin ! tak tahu lah aku tak boleh tidur malam nih.. hmm hari ni aku tak outing's dgn mmber kesayangan aku coz bz study :) so staying kat rumah dan belajar cukup-2 ! dah hari isnin dan hari selasa dah mula exam. hoho takut doe, dah lah duduk dpn meja cikgu, yg cikgu tak habis-2 menghadap muka aku, tahu lah aku chanteq ( ergh perasan ) baju beg tudung semua aku belum siap kan, malas kan. takpe lah esok aku bangun kul 7am dan siapkan baju sekolah aku. yaww story pasal hari ni ekk , hmm hari niy aku jadi photographer. my mother jadi modeling pulak, modeling produk makeup "Wajah Berseri Serta Merta" ( searching at facebook ) yaww ! best shot pictures dgn diaorng.. posing sana, posing sini !! macam-2. penat uhh. niat balik mmg terus nak tidur, tiba-2 takleh lak, tu yg post nih.. k arr rasa nak read book utk boleh tidur arr, Hehe. kbaii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers