Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Rabu, 12 Oktober 2011

today and tomorrow

yo , wassup guys :) greats ... well hari ni aku tukar templates baru , Bhahaha :D ! tak tahu lah cantik ker tak , lantak lah. banyak cakap aku sepak kau :P huhh penat tadi cari templates ohh , juling mata aku. takpelah janji aku dah dapat. ha , PMR dah habis kan kan kan , so ? so esok dah start sekolah lah. yehh malasnyer :'(( nak cuti lagi erghhh ! banyak songeh pulak kan. takpelah sekolah je lah pe susahkan, lagi pun members rindu sgt-2 :) hmmm baju kain tudung beg, taknak tengok ! kalau tengok jugak confirm taknak sekolah esok, ehh pelik+poyo . so cont pasal templates nih , yahh aku tukar templates niy sebab ada org tiru aku lah opss maaf ! alaa aku mana kisah chill taww. lagipun kawan sekelas ape nak berkira sangat :) saling beralah lah, baru bagus :) ok arr aku nak titow dulu lah. esok kan start sekolah.. errr bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers