Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Rabu, 12 Oktober 2011

Today

Asalamualaikum ! apa cerita hari ini ? sehad semua nye ? what's sehad , ohh thanks Allah ! huh apa lah yg aku mengarut nih. Today aku pergi sekolah mcm biasa, naik bas dari rumah ker klang prade, jauhkan :) tapi takpe dah biasa. nak pindah sekolah yg dekat sikit examples. but belum ready lah, takut friends kt sana taknak kawan aku. Insyallah mungkin lah sekolah kt situ kut.. jalan kaki nak sampai sekolah dah lah jauh. kene kejar anjing ? dah biasa dah. takyah cakap arr, before nak jalan satu tempat nih kene nyorok-2, then mengambil masa yg lambat , that's all aku selalu masuk kelas lambat, tapi ada jugak faedah kene kejar dgn anjing, apa faedah nyer ? yelah kan kalau kene kejar anjing mesti kita berlari laju kan, ha bila hari latihan berlari waktu sukan, aku dapat numbs one tahu tak.. suka-2 , then dinobatkan si laju taww, ( Batak ) ! huh kalau kene kejar anjing , jangan menyorok teruskan berlari sampai bila-bila taww , HAHAHAHA !! aku tak mengajar just bagi pendapat :D kalau ada happens berlaku, tanggung sendiri, berani buad berani tanggung lah kan :) times balik lah singgah sekejap kt Big apples, nothing specials at ! cuma di kelilingi dnat comel. istimewa ker tuh ? tak kan :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers