Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Rabu, 16 November 2011

Cuti Sekolah Are BACK !


HOHO... aku tak tahu lah cuti sekolah nih nak buat apa .. if stay kat rumah , bosan kene jage adik yg tersangat naughty. kalau aku marah, diorang kisah aper lagi menyusahkan aku lagi ader arr.. aku rela pergi sekolah dari jaga diorang nih. kawan-2 aku semua taknak hangover. err bosan.. bila aku bosan. teringat time aku sekolah.. ishhh happy jer kat sekolah.. bila dah sekolah aku mengedik taknak sekolah, bila dah starts holiday baru nak pergi sekolah balik. gedik kan. HA cuti sekolah bulan 12 nie mungkin mum aku nak bawa pergi pulau pangkor.. takde arr jauh dari kampung aku. so boleh bwk grandma aku sekali, huishh best nyer bercuti bersama... hmmm sampai skrg aku pikir pasal kelas form two tahun depan nanti. sedeyh ohh pisah dgn mmbers aku nanti.. its okeyhhh.. dah mcm nih kan, nak buat macam mana.. Haa, mum aku ada cakap budak-2 nanti dapat RM100 kerajaan bagi kat sekolah, ecehhh aku terus berangan kalau aku dapat seratus , aku nak beli baju banyak-2.. tapi tak pasti sangat budak-2 sekolah menengah dapat ker tak ? HAHA mungkin tak kowt.. sedar tak sedar dah nak pukul 8:30 p.m. wawawa, aku belum mandi lagi, kbaii nak mandi dulu. huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers