Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Khamis, 17 November 2011

Aku Bosan :(


Bila aku bosan , start ar drama menangis aku tuh. macam pictures kat atas niy. aku niy suka jenis menangis bila teringat kenangan lama. walaupun aku dah tempuhi, tapi sentiasa berada di dlm ingatan aku, saat-2 pedih terus masuk dalam otak aku bila aku bosan, dan dari segi tuh aku menangis sorang-2.. adik-2 aku panggil aku 'org gila' ! takpe arrr, menangis boleh cuci mata, HAHA.. hmm.. aku dah lah takde kdid, takde sape nak topup kan aku, ishhh kedekut taik idung masin tul lah, nak txt dgn aku tapi bila aku ckp takde kdid terus off hp, mcm tau-2 jer aku suruh dia topup kan, huhu.. dan bf aku pulak, buat tak taww jerhh.. bukan nak call aku ker, tanya khabar aku kerr... SH*IT lahhh.. baik takpayah couple dgn aku ! salam maut dari aku ...errr . bosan bosan ! esok ambik report card. tapi rasa mcm taknak dtg jerhh.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers