Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Sabtu, 26 November 2011

No Tittle Today :D

*Dear Diary's


Today aku penat balik dari birthday my loving friends. pukul 8:30p.m aku dah make up, dressing dan practice to public speaking with my mirror. entah apa yg aku malu sampai speaking pun kena practice. dan pukul9:15 Penny and her mother dtg rumah aku cause amik aku lah. so bila sampai my friend house , i look around me , diorng sume talk-2 . penny with her boyfriend , but me alone at party. have boy datang dkt aku , dia chatting dgn aku , makin lama dia mcm nak ayat aku , sial aku terus pergi tandas. HAHA. aku dah ada bf , nanti dia ayat aku , habis lah nanti. so bila laki tuh dah blah , so start lah birthday , after cut cake , mkn sume. bila hp Penny ada org miscol , aku pun baru ingat , hp aku. aku cari ar kat bags aku, ehh takde, aku dah cuak, aku pergi balik tandas tadi, cari-2 takde. sial takkan hilang kowt. lepas tuh , buat miscol , then adik aku angkat , bila dgr suare adik aku , aku terus lega. dan aku baru ingat hp aku , aku letak kat tepi notebook aku, Ahaaa selamat hp aku... lepas balik , aku terus amik hp aku , wah dua txt dari My Ily , wah, txt dia mcm marah kat aku... takut-2. ermmm aku tak repl txt dia cause aku penat. dan kridit aku habih. hoho Sayang, I sorry ! muahhh :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers