Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Sabtu, 19 November 2011

Di Sekolah

Chapter start pukul lebih kurang 09:50a.m. hmm aku pergi sekolah pagi tadi cause amik buku teks, slip keputusan exam aku dan RM seratus :D. pagi tadi aku semangat pukul 07:12a.m aku dah bangun, tak taww arr, mungkin aku bersemangat untuk mengambil RM seratus tuh. tak tau, kadang-2 rasa mcm nak pergi sekolah mcm biasa. tah apa yg aku pikir sampai tak tentu arah. HAHA. tapi everthing fine, selepas aku panas kan badan bersama "so you think you can dance" HAHA. menari bersama tv tau tak, haha.. then mum aku cakap, 'awal kau bangun' ishh kalau aku bangun lambat dia marah, kalau aku bangun awal pun tanya-2 lagi. kalau mcm tuh bangun tengah-2 arrr.. huh. then lepas selesai semua. baru ar aku pergi sekolah, wokie jalan dkt sekolah sesak dan no parking for you. tha't way aku amik buku teks lambat, i'm so lucky, buku yg aku amik tuh buku yg terakhir, yang lain sume dah habis. so bila aku nak keluar lepas amik buku, aku buat muka kat budak yg tak dapat.. HAHA jaat an. lepas amik buku teks baru ar go to my class.. mum aku ckp-2 ngn teacher aku, so aku kat sebelah mum aku, mata aku bukan pandang pada duit tuh, tapi something yg unik arrr dekat kuku teacher aku tuh.. haha lawa siot, mum aku cakap dia pakai Liquor apa entah , org india suka pakai mcm tuh, yehh mum aku cakap. teringin nak pakai, mungkin next years. huhu... after amik sume. aku balik. huhu check my result, ya allah aku taknak comment huh.. k aku nak tidur. sorry cerita aku dah jadi mcm novel sikit. hoho. bye . zzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers