Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Khamis, 29 Disember 2011

cinta or love ? :)

heloo sume, makcek dan pakcek, heheh! thankyou for clickin at my blog and visiting at my blog, my blog its not pretty much like you, i'm just simple templates i wear, so its to much ugly right, hahaha forget about that, so makcek dan pakcek sekalian, hari niy cik yuyuni nak sharing my loving heart story for you all.. mybe its to much gediks sikit, but i hope you reading with you smile dan terus memahami my hearts yg sedang mengedik nih, so pakcek dan makcek sekalian, the story dah nak mula, so shut up bitch ! huhuh, yaa dia ni dah kerja and kerja dia mcm dot dot dot, so jiran aku niy tambah space dkt halaman dia, so dah berminggu-2 buat benda tuh, tiba-2 ada mamat nih, ohhh goshh muka dia sebijik mcm si randy pangalila, damn, lepas tgok terus jatuh cinta, so aku keluar rumah, konon kononnya aku nak angkat baju padahal nak tgk mamat tuh, time angkat baju tuh, budak tu usya-2 aku, dlm hati, happy nak mampus, lepas tuh konon aku jual mahal lah tuh, masuk rumah terus loncat-2 dkt bilik, intai dia buat kerja, dan bila dia senyum, ishhh sweet nye muka dia, ahahaha, masa tuh dah lah aku sdg feeling in love with randy pangalila cause citer "biar mimpi sampai ke bintang".. huhu setiap aku nak keluar jer, dia mesti tgok aku, ohhh no, maluu lah aku.. --' dan berulang-2 dia dah tak datang sini dah, dia dah finishing dia punya kerja, dan aku mula start miss-2 nihh, ahaha, dah mula merindui dah, ishh. aku rindu senyum dia, aku suka kat dia, acane nak luar kan, :DDD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers