Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Sabtu, 7 Januari 2012

Not All News :)

Hai kawan-kawan :D. lama kan aku tak update blogs.. sorry beberape hari yg lepas aku sibuk psl permulaan sekolah, jadi takde masa nak update blog.. jadi kawan kwan, mcm mana permulaan sekolah ? happy ? enjoy ? sedih ? ceria ? mcm lahhh... tapi bagi aku happy jer tahun niy.. dapat teacher yg spotting spotting sume nyer.. syukur lahh. cerita pasal permulaan sekolah niy kan jln semua sibuk kan, utk menghantar anak-2 mereka ke sekolah.. so tahun niy aku tak naik van, aku naik kereta.. so boleh dtg lambat sikit kan :) emm.. tahun niy aku celebrate tanpa bf, tanpa wish... dah lahh tak sempat pegi i city times nak celebrate 2012.. geram siot tahun niyyy.... tapi takpe. next year lagi better than this year..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers