Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Selasa, 20 Disember 2011

I'm Tired For All This

Assalamualaikum..


guys, malam ni, aku rasa semcm jer aku rasa nak nangis sekuat hati.. tapi allhamdulilah aku dapat control perasaan aku nih. wlaupun hari niy my friend menangis meluahkan hati kat aku, tiba-2 virus menangis happen kat aku, ishh gila ahh virus si Ikram ni, habis merebak kat aku Hehehh ("sorry kawan, melibatkan nama you").. tapi tadi, ishh gila kaw kaw arr aku menangis ! aku talk with myself. aku trust and aku yakin for myself, aku seorang gadis yg kuat, tangisan itu ada lah melemah kan aku sendiri, why me kena menangis about gila tuh ! why me.. Why aku harus ingatkan benda tu padahal dia dah lepas, that should aku kena trust that yg aku boleh.. aku boleh control of myself.. Allah always protect you Yuyu :) when i got happiness ? when i got laugh ? when i got enjoying ? when i got perfect time ? when i got that ? when ?? Ya Allah only your alone know all this... tapi hari niy, no one yg dapat gelak kan aku selain si Biah ! semalam dia balik, tapi aku rasa lama giler dia dah balik. sunyi siot aku.. no laugh arr.. dan pada satu mlm niy, aku duduk sebelah dia, time tu bulan cantik gila, dan tiba-2 dia menyanyi lagu Tentang Bulan, seronok sgt, so semalam channel astro ceria ada story Tentang Bulan, so ada lah lagu theme tu keluar, seriously lepas dgr tu, terus rasa nak menagis arghh, Ahahahh rindu ! aku rindu part dia sing lagu tu, cause part dia nyanyi lagu tu, sume ada kt rumah aku , opah, tehah, adah, yana, iji and more.. masing kecoh-2 kat rumh aku, tapi bila satu-2 balik home sendiri, gila terus sunyi rumah aku. so bila aku keluar rumah bila nampak bulan, aku akan selalu ingat part happy gila-2 masa tu. aku harap next time i got happy mcm ni lagi.. i hope so.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers