Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Rabu, 21 Disember 2011

Sadness

Sungguh Ku Menyesal Telah Mengenal Dia
Dan Aku Kecewa Telah Menyanginya
Dan Aku Tak Akan Berulang Tuk Dua Kali nya
Ku Simpan Rindu Di Hati Gelisah Tak Menentu
Berawal Dari Kita Bertemu Kau Akan Ku Jaga
Ku ingin Engkau Mengerti
Bertapa Kau Ku Cinta

Mcm penah dgr je lagu niy, hmm, Tajuk lagu niy 'Punk Rock Jalanan' sedih siot lagu ni.. lepas break dgn budak tuh, terus keluar lagu niy, ape lagi menangis lah.. tapi tiga empat titik jer airmata aku jatuh.. Allhamdulilah, aku dapt control diri aku sendiri.. takde nangis beria-ria.. cuma kecewa.. aku dah agak, dia mesti nak break dgn aku, sebab dua tiga har niy dia dah jarang txt aku.. bila dia send txt kat aku, gila lah. aku tak sempat baca habis terus padam txt dia tu.. kalau aku baca habis bertambah sedih lahh aku.. takpe lah yuyu, aku dgn dia takde jodoh.. mungkin jodoh aku budak lagi satu ker.. bunga bukan sekuntum lah Yuyu.. its okeyy lahh.. so, hari niy aku taknak nak tulis rasa kecewa giler, cuma tulis kecewa sikit jer.. Hafizz thankyou for All.. I hope You happy with him.. i always pray for the best.. Take Care Dear Friend :)  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers