Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Khamis, 22 Disember 2011

TimeLine !

Assalamualaikum.. Haa jawab-2, tak jawab dose.. hehehh.. apelah aku merepek hari niy :) haa, tadi aku online mcm biasa, tgk wtw dgn aku, tgk sape chat dgn aku, tgk berape org like status aku, dan aku ter click profile budak comel sorang niy.. ehh asal design fb dia lain ehh, or laptop aku yg gila, bila bkk profile lagi sorang niy pun same, ehh whats, aku dah cuak, dan bila buka profile budak lagi satu design dia ok jer, aku dah mula cari-2 about that dan akhir nye aku tau nama benda tuh, haha nama dia TimeLine, tapi aku tak tahu lah ape motif dia fb buat benda mcm tuh.. patutlah sebelum niy ramai update status about that, aku jer yg kuno tak tahu whats the new.. Ishh facebook makin lama makin gedik tahu... Tapi gedik-2 pun, aku still guna :) hahahh bila dah tahu benda tuh, start lah gila aku, terus buat benda tu, aku niy lain sikit, kalau nampak org lain ada, aku pun mesti ada... somebody tahu tak nak buang perangai mcm niy ?? aku dah cukup remas dgn perangai mcm niy ( poyo ) Hahaah tapi aku cukup gembira dgn perangai mcm nih. hehh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers