Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Sabtu, 28 Januari 2012

Cupcakes Day !


Hi, Sabtu niy anda sekalian pergi mana jer ? hangout ? shopping ? dating ? or more ??  huhh tak kisah lah hari niy you all nak buat ape.. tanak amik tahu pun =,=.. so kalau aku, korang kene amik tahu ape aku buat hari niy ! haahah, kerana dpaksa utk stay kt rumah selama satu hari satu malam, hahahh so aku ngn my sis pun bt rancangan , ehh whats, jgn think yg bad yaww... that's mean bkn rancangan buruk, cuma hari niy kteorgn nk buat Cupcakes Charity ? hahaha tkde lah.. aku buat cupcakes for suka suki ! and we start with ingredients ! 





After finish , we baked at oven, and see dia menaik ! so cute Aww  :D


After baked, we start decorating :).. time niy lah yg aku tunggu-2 ohh !



The End - we eating the cupcakes with family.. it's so much beautiful time ! we laugh, we comments ! its very happy.. truly, buat cupcakes niy senang jer kalau ade org bantu sebelah and kalau mmg minat.. hehe, next time aku nk buat lagi lah... :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers