Welcome to Yuyu Ae-Cha's Blog. My Life, My Style.

Ahad, 16 Oktober 2011

Cinta Oh Cinta


Apa perasaan korang bila putus cinta ? mesti sedih teramat kan. yahh mmg sedih sgt :( org yg kita syg sangat break dgn kita. huhh.. aku pun penah mengalami nyer berulang kali !! bodoh sungguh terus percaya kata dia. disebabkan dia, aku belajar kesetiaan dan kejujuran, disebabkan dia aku gembira, disebabkan dia aku menangis dan byk lagi.. ada kawan aku nih , after break up dgn bf dia kan, dia terus toreh tangan dia sampai berdarah, what ?? kerja gila , i said's why dia buad mcm tuh, and she said's dia tertekan lepas break, dan dia toreh guna kaca bertulis nama ex bf dia. Ya Allah aku lagi pernah dpt sedih lagi sedih daripada dia, tapi tak pun buad sampai mcm tuh, sedih-2 pun aku masih ingat pada Allah.. org tanya kt aku, mana bf ? i says single baru break semalam, huh kau still chill lagi ehh'' ! yes , luaran nampak hepi, bila balik teringat kt dia menangis-2 !! jangan ingat aku chanteq boleh dpt bf sekelip mata mcm tuh jer. bagi org sanggup bunuh diri sebab cinta kan , ada yg pernah jadi gila sebab cinta and byk lah lagi disebabkan cinta. org kalau lepas break up dgn bf dia , kutuk sana sini, tuduh sana sini. but me not, aku just doakan kebahagian dia dkt Allah. semalam terbuka lagu Azie - Kau Tetap Anganku, huh aku terus menjiwai dan menangis terkenang kan dia buad aku mcm tuh. tak apa lah. semoga Allah memberi rahmat kepada dia yg aku syg dulu :( kadang-2 kan aku buka jugak profile dia, tiba-2 ada minah-2 mengedik dkt dia, uishh rasa nak bunuh perempuan tuh, tapi kan , buad apa aku nak bunh perempuan tuh.. lelaki tu pun bukan bf aku lagi.. bila aku terpikir macam tuh, aku terus block dia dari friends aku.. sebab aku taknak terkenang pada hari yg lalu.. bila aku tengok dia wtw dgn perempuan lain, rasa cemburu giler giler.. disebab kan tuh aku terus block dari friends aku. aku hanya mampu mendoa kan kebahagiaan dia :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Followers